Nilsiän asiointiliikenne

Tilausalue 1:

Keyritty - Palonurmi - Kangaslahti - Raatti - Siikajärvi

Perjantai
Nilsiä 7.00 11.20
Auto liikkuu alueella kutsusta    
Nilsiä 9.00 13.20

 

Tilausalue 2:

Reittiö - Tahko

Perjantai
Nilsiä 9.00 13.20
Auto liikkuu alueella kutsusta    
Nilsiä 10.00 14.30

 

Tilausalue 3 + 5:

Korteisenmäki - Pajulahti - Murtolahti - Niinimäki - Juankosken tie

Torstai
Nilsiä 10.00 14.15
Auto liikkuu alueella kutsusta    
Nilsiä 11.30 15.45

 

Tilausalue 4:

Lammasaho - Sänkimäki

Torstai
Nilsiä 9.00 13.15
Auto liikkuu alueella kutsusta    
Nilsiä 10.00 14.15

 

Tilausalue 6:

Lastulahti - Vuotjärvi

Torstai
Nilsiä 8.05 11.30
Auto liikkuu alueella kutsusta    
Nilsiä 8.45 12.15


Poikkeus:    Juhannusviikolla perjantain liikenteet ajetaan keskiviikkona

Asiointiliikenteen reitit ovat suuntaa antavia. Ajettava reitti muodostuu matkojenyhdistelykeskukseen
tulleiden tilausten perusteella.
              

Nilsiän asiointiliikenteen tilaukset

Matkojenyhdistelykeskus on avoinna arkisin ma-pe klo 7-17. Paras aika soittaa on klo 10.00 - 14.00.

Tilauspuhelinnumero on (017) 183 183 (normaali puhelinmaksu). Keskiviikosta 12.6.2024 klo 7 alkaen kaikki PALI- ja asiointiliikenteen kyydit tilataan numerosta 017 183 180.

Palveluliikenne on yleistä joukkoliikennettä ja siten kuka tahansa saa käyttää tätä palvelua.

Miten palveluliikenne toimii?

Palvelulinja-auto ajaa ohjeellista reittiä ja poimii tilausten perusteella matkustajat reitin lähietäisyydeltä. Matka tilataan etukäteen soittamalla matkojenyhdistelykeskukseen. Tilaus on tehtävä vähintään tuntia ennen matkaa.

Matkaa tilattaessa on ilmoitettava oma nimi, lähtöpaikan osoite sekä matkan päätepiste. Paluumatkan voi tilata samalla kertaa. Matkan hinta on normaalin linja-autotaksan mukainen. Waltti käy maksuvälineenä