Palaute

Missä onnistuimme tai missä olisi parantamisen varaa? Törmäsitkö kenties ongelmaan? Otamme mielellämme vastaan kaikkea palautetta joukkoliikenteen palvelujen kehittämiseksi. Jätäthän yhteystietosi mahdollisia lisätietoja ja vastausta varten.

Pyrimme vastaamaan palautteisiin pääsääntöisesti 5 arkipäivän sisällä. Kiireisissä asioissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Reitit ja aikataulut

Aikataulut

Onko sinulla kysyttävää aikatauluista? Eikö vuoron aikataulut vastaa toiveitasi tai onko sinulla kehitysideoita aikataulujen suhteen?


Reitit

Onko sinulla kysyttävää reiteistä? Eikö vuorojen reitit vastaa toiveitasi tai onko sinulla kehitysideoita uusien reittien osalta?


Pysäkkiasiat

Huomasitko pysäkillä puutteita tai vahinkoja?


Muu palaute

Muu reitteihin ja aikatauluihin liittyvä palaute.

Matkustaminen

Aikataulusta tai reitistä poikkeaminen

Eikö vuoro kulkenut ajallaan tai reitillään? Annathan riittävät tiedot tapauksen käsittelemiseksi (esim. linjanumero, kellonaika, tapahtumapaikka ja vuoron suunta).


Asiakaspalvelu ja kuljettajien toiminta

Piristikö kuljettajan käytös päivääsi vai olisiko palvelussa ollut parantamisen varaa? Annathan riittävät tiedot tapauksen käsittelemiseksi (esim. linjanumero, kellonaika, tapahtumapaikka ja vuoron suunta).


Löytötavarat

Jäikö hanskat bussiin tai löysitkö toisen henkilön Waltti-kortin? Tutustuthan löytötavaraohjeisiimme ennen palautteen jättämistä.


Muu palaute

Muu matkustamiseen liittyvä palaute.

Liput ja maksaminen

Waltti-matkakortti

Onko sinulla kysymyksiä Waltti matkakorttiin liittyen tai oliko maksamisen kanssa epäselvyyksiä? Annathan ongelmatapausten selvittämistä varten riittävät tiedot (esim. matkakortin numero tai kuitti latauksesta).


Mobiilisovellus

Onko sinulla kysymyksiä mobiililippuihin liittyen tai maksamisen kanssa epäselvyyksiä? Annathan ongelmatapausten selvittämistä varten riittävät tiedot (esim. käyttäjätunnus tai kuitti ostosta).


Lähimaksaminen

Onko sinulla kysymyksiä lähimaksamiseen liittyen tai maksamisen kanssa epäselvyyksiä? Annathan ongelmatapausten selvittämistä varten riittävät tiedot (esim. maksukortin 6 ensimmäistä ja 4 viimeistä numeroa; kortin numerot muotoa: xxxx xxxx xxxx xxxx).


Muu palaute

Muu lippuihin ja maksamiseen liittyvä palaute.

Digitaaliset palvelut

Verkkosivut

Huomasitko verkkosivuilla vanhentunutta tietoa tai puutteellisia ohjeita?


Reittiopas

Onko sinulla kehitysideoita reittioppaaseen liittyen tai ohjeistaako reittiopas väärin?


Muu palaute

Muu digitaalisia palveluita koskeva palaute.