Ajankohtaista

Tyytyväisiä asiakkaita paikallisliikenteessä

Uutinen 12.10.2020

Paikallisliikenteen linjoilla 1, 4, 8 ja 30-40 kartoitettiin asiakastyytyväisyyttä parin viikon aikana elo-syyskuun vaihteessa.

Yleisarvosanaksi palvelulle annettiin 4,30 (maksimi 5), joka on erinomainen. Kaikkiin muihinkin kysymyksiin annettiin arvosanaksi erinomainen (4,2 tai sitä korkeampi). Tämän perusteella voidaan katsoa palvelun vastaavan hyvin tarvetta.

Parhaan arvosanan sai jälleen kuljettajien ajotapa (4,48), jota jopa 81 % vastaajista piti erittäin tai melko hyvänä. Myös kuljettajien ystävällisyyden koki 87 % vastaajista erittäin tai melko hyväksi.

Eniten arvosana parani aiemmista kyselyistä vuoron täsmällisyydestä sekä reiteistä ja aikatauluista.

Seuraava kysely toteutetaan marraskuussa paikallisliikenteen kaikilla linjoilla 1-40.

Vilkku-väki kiittää kaikkia kyselyyn osallistuneita.